Pre-departure - Nog 1 weekje!

En toen brak voor mij alweer de laatste week op Nederlandse bodem aan! De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen, maar nu ik helemaal klaar voor ben kan ik niet wachten om in het vliegtuig te stappen.

Deze laatste week vooral nog even genieten van het nuchtere Nederlandse leven. We hebben de verjaardag van mijn alweer twintig jarige zus gevierd en gaan ook nog even gezellig met z'n viertjes uit eten. Verder moet ik ook nog weer een keer langs de GGD voor mijn vervolgvaccinatie. En voor de rest is het zaak dat ik mijn backpack ingepakt zie te kijgen.

De verrassing van de week was de gezinsuitbreiding; want ja wij hebben zomaar een hond! Ik ben nog niet vertrokken of mijn plaats is alweer opgevuld; het is alweer duidelijk hoe erg mijn gemis zal zijn. Welkom in de familie Luzi!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active