Oost west, thuis best: Terug in het hoge Noorden

En toen was ik alweer een half weekje terug in ons koude kikkerlandje. Het was toch wel even wennen toen ik daar in Hamburg Airport in mijn korte broek het vliegtuig uitstapte. Brrr... en dat terwijl het donderdag de warmste 17 december ooit gemeten is. Maar ik heb zo wel gelijk mijn mooie bruine benen aan iedereen kunnen showen!

Heerlijk om weer in mijn eigen bed te slapen na al die weken in een te klein bed te hebben geslapen! 'S morgens bij het ontbij weer lekker een boterham met pindakaas en hagelslag kunnen eten. Stiekem toch wel echt gemist hahah.

Gisteren een start gemaakt met de monsterklus om al mijn foto's uit te zoeken en een selectie te maken. Niet het leukste werk maar het zijn er nu echt nog te veel xd. Verder ook voor het eerst weer wezen sporten en wat viel dat me zwaar zeg. Heb wel af en toe hardgelopen in Sri Lanka en verder lichamelijk bezig geweest tijdens de projecten, maar toch leek mijn conditie ver weg.

Vandaag ben ik na 12 weken eindelijk verlost van mijn haardos na de mislukte poging om in Sri Lanka naar de kapper te gaan. Mijn hoofd voelt gelijk een stuk lichter hahah. Na 10 weken naar dezelfde muziek te hebben geluisterd kan ik nu ook eindelijk weer genieten van wat variatie. En verder ben ik natuurlijk ook al druk bezig om alle gemiste series terug te kijken (ik moet natuurlijk nog wel weten wie Expeditie Robinson heeft gewonnen!).

Ondanks dat het echt fijn is om weer thuis te zijn is het toch dubbel. Nu begint het echte leven weer en zal ik de vrijheid van het reizen ontzettend gaan missen. Hopelijk kan ik snel mijn volgende reis plannen!

Ik heb de komende tijd nog wel even zoet met al mijn foto's, maar zodra ik klaar ben zal ik de mooiste hier uploaden zodat jullie ook nog even mee kunnen genieten!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active