Pre-departure - Nog 3 weekjes!

De weken vliegen voorbij en het aftellen is nu wel begonnen; nog 3 weken te gaan! Je verkijkt je er toch wel snel op wat er allemaal wel niet geregeld moet worden voor zo'n reis.

Ik ben afgelopen week goede vrienden geworden met de Xenos; wat een verrassend handige reisafdeling hebben ze! Reislaken, reishandoeken, reisklaboe, EHBO-spullen; noem het maar op, ze hebben het.

Verder heb ik ook nog een lotgenoot gevonden die met me mee gaat op reis: een GoPro actiecamera! Hoe kan ik beter mijn avonturen en ervaringen op deze reis vastleggen dan met een GoPro.

Ook heb ik inmiddels de 'Pre-departure' informatie over Sri Lanka en Thailand van mijn reisorganisatie ontvangen. Hieronder nog even het overzicht van mijn reisplanning:

Programma Sri Lanka

• Olifantenproject 23 november - 28 november
  • Fietstour Wang Nam Khieo 30 november - 05 december
  • Strandweek Hua Hin 07 december - 12 december

Zo weten jullie precies wanneer ik wat aan het doen ben! Vergeet ook niet mijn Facebook en Instagram af en toe te bekijken.